Portada > Notícies PASSANANT I BELLTALL...

PASSANANT I BELLTALL, DIMARTS VINENT, AL PROGRAMA CONECTANDO ESPAÑA DE TVE.

El passat mes d’abril Medina Media, productora de TVE, va posar-se en contacte amb M. Carme Amenós, alcaldessa de Passanant i Belltall, per proposar-li de fer un reportatge del nostre municipi i els seus habitants.

Des de l’equip de govern municipal es va veure molt interessant la proposta efectuada i es va col·laborar decididament per tal que el documental fos una realitat.

Durant quasi quatre dies, reporters de la productora van viure a Passanant i van realitzar un munt d’hores de gravació.

Aquest proper dimarts dia 26 de juny, el reportatge veurà la llum. A les dotze de la nit, i durant quasi mitja hora, Passanant i Belltall serà protagonista del programa “Conectando España”, que s’emet per la primera cadena de Televisió Espanyola.

Tenim ganes de veure el nostre municipi. Estem segurs de que serà un reportatge que donarà a conèixer aquesta Catalunya interior encara, avui dia, desconeguda. Des de la corporació us animen a veure’l i a donar a conèixer aquest fet, poc freqüent, a tots els vostres amics i coneguts. Passanant i Belltall, el nostre municipi, serà vist i conegut per més d’un milió de persones, tot un èxit.