Portada > Notícies ROSER CAPDEVILA, A L...

ROSER CAPDEVILA, A LA BIBLIOTECA DEL CASAL MUNICIPAL DE BELLTALL

El dissabte 22 de juny, a les 12.30h, Na Roser Capdevila, escriptora i il·lustradora catalana, Creu de Sant Jordi, Medalla d'honor del Parlament de Catalunya, entre d'altres títols i mèrits, serà a la Biblioteca de Belltall.

Sota el títol "La meva vida", Roser Capdevila, ens parlarà de la seva trajectòria professional com escriptora i il·lustradora i, descobrirem com va crear els personatges de Les Tres Bessones, els llibres de les quals han estat traduïts a 35 llengües i ha propiciat la creació d'una sèrie de televisió que s'ha emès en 158 països.

Amb aquest acte l'ajuntament de Passanant i Belltall posarà de nou en servei, l’espai de la biblioteca del Casal Municipal de Belltall, desprès d’haver realitzat un seguit de millores i reorganitzar aquest espai públic dinamitzant-lo com espai receptor de cultura.