Portada > Notícies INFORMACIÓ I INSTRU...

28-04-2010

INFORMACIÓ I INSTRUCCIONS MUNICIPALS PER A LA RECEPCIÓ DE LA TDT EN EL NOSTRE MUNICIPI

Com que hem tingut notícia de que hi ha algun veí que te problemes per veure la TDT, a continuació recordem els passos a seguir per una correcta visualització.

Pàgina de la Generalitat on s'explica que s'ha de fer CLICA

Noticia PUNT , 27 d'Abril 2010

Contactar amb l'instal·lador o Abertis en cas d'incidència.

En cas de debilitat, interferència o inexistència de senyal de TDT, l'usuari s'ha de posar en contacte amb un instal·lador homologat en aquesta tecnologia. La instal·lació pròpia pot estar en males condicions, però també pot ser que l'antena estigui mal apuntada o que hi hagi interferència per la diversitat de senyals. Per una banda, el millor centre emissor de TDT d'una zona no és necessàriament el mateix que donava la millor cobertura analògica. En segon lloc, en moltes zones del país calia captar el senyal de diversos centres emissors per rebre tots els canals. Amb la TDT tots els canals s'emeten des de tots els centres i la captació de diverses senyals pot degradar-ne la qualitat. Però el problema també pot estar causat per la falta de cobertura. Si el problema afecta només un privat, s'ha de posar en contacte amb l'instal·lador. Si està afectat tot un poble, és directament l'Ajuntament del municipi qui s'ha de posar en contacte amb l'operador Abertis Telecom, el concessionari del desplegament de la cobertura, o amb la Secretaria de Telecomunicacions de la Generalitat. La solució prioritària en aquests casos és la TDT via satèl·lit. El govern català ha de validar la sol·licitud abans d'activar el servei. Per això és l'instal·lador el que ha de dur a terme un informe tècnic conforme un lloc determinat no té cobertura de TDT.

link :

Motor de Cerca de la Generalitat per Agents TDT, s'ha de marcar Tipus A i Agent TDT, i desmarcar els altres, CLICA

Resultat de la cerca a l'Urgell, descarregar PDF.

Esperem que amb aquestes instruccions, es puguin solucionar els problemes de recepció.

Si després de la intervenció d'un Agent TDT homologat per la Generalitat, la recepció no és bona, si us plau, contacteu amb l'Ajuntament, no abans.