Portada > Notícies 19 D’ABRIL, VISITA...

16-03-2015

19 D’ABRIL, VISITA TURÍSTICA I CULTURAL A CERVERA.

Dins la programació cultural que porta a terme l’equip de govern municipal, per aquesta primavera s’ha preparat una nova sortida turística i cultural, el proper diumenge 19 d’abril a la ciutat de Cervera.

Tenim preparat el programa per a tot el dia, inclòs el dinar. Sortirem de Passanant a les 8.45 h del matí i de Belltall a les 9.00 h . A les 10.00 h assistirem a la representació de La Passió, en el seu 75è aniversari en el març del gran teatre de la Passió de Cervera. A les 14.00 h anirem al restaurant a dinar. Desprès de dinar, a les 16.30 h farem una visita guiada per Cervera descobrint la seva apassionant història. A les 18.30 h. retornarem cap a Passanant i Belltall el nostre municipi.

El preu de la sortida és de 30.-€ tot inclòs (viatge, entrada al teatre, dinar i visita guiada per Cervera), per els nens menors de 12 anys el preu és de 20.-€.

Si t’interessa, envia un correu a administracio@passanantibelltall.cat o truca al telèfon de l’ajuntament, 977892700 de dilluns a divendres de 9.00 h a 14.00 h, dient-nos quantes persones sereu i el nom i l’edat de cadascun dels membres que hi vulguin venir. Pensa que les places són limitades i tens temps fins el dia 7 d’abril per poder-t’hi apuntar.