Portada > Notícies ELS MURALS CERÀMICS...

05/12/2015

ELS MURALS CERÀMICS DELS PASSOS DE SETMANA SANTA DE PASSANANT I LA CREU DE TERME DE BELLTALL TORNEN A LLUIR.

Fa un parell d’anys, l’equip de govern municipal va preparar un llistat de béns del patrimoni històric-artístic del nostre municipi, que calia preservar, mantenir i millorar.

Dins aquesta llista hi havia la creu de terme de Belltall, la qual precissava d’una neteja i manteniment, amb l’aplicació de productes antifongs i altres de fixació, per poder-la tenir en perfectes condicions.

També, i dins la mateixa llista, hi havia els murals ceràmics dels passos de Setmana Santa que resten en els carrers de Passanant. Aquests murals, feia molts anys que passaven sense pena ni gloria, però essent patrimoni municipal, es va creure del tot necessari la seva restauració.

Un cop acabats els treballs poden sentir-nos plenamnet satisfets pel resultat obtingut, doncs tant la creu de terme, com els murals ceràmics han recobrat tota el seu lluïment.