Portada > Notícies LA DIPUTACIÓ DE TAR...

29/12/2015

LA DIPUTACIÓ DE TARRAGONA CONCEDEIX UNA SUBVENCIÓ PER A LES OBRES DE MILLORA DEL MUR DE L’ENTORN DE L’ABADIA DE GLORIETA.

La Diputació de Tarragona ha concedit a l'Ajuntament de Passanant i Belltall una subvenció de 6.785.-€, dins les bases de subvencions anualitat 2015, per a les obres “Millora del mur de l’entorn de l’abadia de Glorieta”.

Amb aquesta subvenció, l’ajuntament ha pogut fer front a una primera etapa d’un projecte d’obra que té una doble vessant, primer la millora d’un mur en molt mal estat i perill d’esfondrament i, segona donar continuïtat a un recorregut pel bonic poble de Glorieta.

Les obres realitzades per administració, amb la brigada municipal, estant finalitzades en aquesta primera etapa. Es preveu poder-la finalitzar del tot el proper exercici 2016.