Portada > Notícies NI UN, NI DOS,... TR...

04/08/2016

NI UN, NI DOS,... TRES CONCERTS I UN TOTAL DE CINC GRUPS PARTICIPARAN A LA “7ª NIT AL DIA” DE LA FESTA MAJOR DE PASSANANT I BELLTALL

Ja tenim a tocar la 7ª NIT AL DIA amb més de deu hores de bona música i espectacle.

El 20 d’agost, a les set de la tarda, a la Plaça Major de Passanant comença LA FESTA DE L’ESTIU que, com sempre, ens portarà al nostre escenari i sense treva, presentació de nous discs, recorreguts per músiques de sempre, records a grups desapareguts i, tot de la mà d’artistes i professionals de primer nivell.

BRINCADEIRA! ORQUESTRA LOREN!  ANIMAL! LGP Los Guardians del Pont! GRUP ALLIOLI!

Amb tots ells podrem gaudir de música per totes les edats, tots els públics i tots els gustos.

L’ORQUESTRA LOREN ja un clàssic a la nostra Festa Major per poder dansar al ritme de diverses músiques dels típics balls de Festa Major.

ANIMAL el grup revelació d’aquest any 2016 que ens presentarà el seu disc “MÉS ENLLÀ DE LES PARAULES”.

LGP Los Guardians del Pont, grup format ex components del GRUP SANGTRAÏT concert pensat pels nostàlgics amb els que podrem repassar els temes més emblemàtics del desaparegut grup de rock català, i conèixer el seu darrer treball.

ALLIOLI formació que amb el seu repertori dels èxits de casa i de més enllà ens ajudarà a arribar a la matinada de manera més relaxada per poder pair les electritzants dues actuacions anteriors.

BRINCADEIRA el grup de Batucada que tan ens va delitar la Festa Major passada, ho tornaran a fer al llarg de tota la 7ª NIT AL DIA. A les 7 de la tarda iniciaran LA 7ª NIT AL DIA, a tres quarts d’una i a tres quarts de tres ho tornaran a fer,  per entretenir-nos mentre es prepara la següent actuació i sigui UN NO PARAR!

La NIT AL DIA que com cada estiu és coneguda i esperada per tota la comarca i més enllà.

HEI! No patiu! Ningú a casa! A partir de les vuit del vespre podreu sopar a la Plaça Major, amb entrepans calents i freds, gelats i fruita per no perdre ni un moment del que és LA FESTA referència de l’estiu.

No us podeu perdre LA MILLOR NIT AL DIA DE PASSANANT I BELLTALL! L’espectacle està garantit, a gaudir de la bona música i a saltar i ballar fins no poder més!

NO HI FALTEU! TOTS HI SOU CONVIDATS!

MÉS INFORMACIÓ