Portada > Notícies L’AJUNTAMENT ACULL...

03/07/2017

L’AJUNTAMENT ACULL PER PRIMER COP UNA ESTUDIANT EN PRÀCTIQUES

Aquest estiu és el primer cop que l’Ajuntament de Passanant i Belltall acull una estudiant en pràctiques.

La Mireia Sangenís, de ca la Rosa, va decidir participar en el programa d’estada a l’empresa que li oferien des de l’institut, un programa que dóna l’oportunitat als estudiants d’entrar en el món laboral, realitzant 70 hores de pràctiques a l’empresa que escullin. A més, aquestes pràctiques els compten com una assignatura més.

L’Ajuntament de Passanant i Belltall es va avenir a participar en aquest programa i ha permès que l’estudiant pugui realitzar les pràctiques a Passanant. Aquestes pràctiques consisteixen a realitzar diverses feines a l’Ajuntament, com administrar la pàgina web, altres feines administratives, i com a fil conductor el fet de posar la informació municipal a l’abast de tots els veïns.

Les pràctiques s’acabaran aquest mes de juliol, quan l’estudiant hagi realitzat les 70 hores requerides.