Portada > Notícies MILLORA DE L’ESTAT...

04/07/2017

MILLORA DE L’ESTAT DE DIVERSOS CAMINS MUNICIPALS

S’ha aprovat el projecte de renovació de la pavimentació dels camins d’accés als nuclis de la Glorieta i la Sala de Comalats. L’accés a aquests nuclis que formen part del terme municipal de Passanant i Belltall presentava diversos desperfectes (com zones degradades que deixaven al descobert la base de la superfície o la cuneta, sense pavimentar, de secció molt irregular i sense netejar).

La solució adoptada per part de l’Ajuntament ha estat l’arranjament i renovació de la pavimentació dels camins (que s’inicien en la connexió amb la carretera T-222 i finalitzen a l’inici dels nuclis de població) per tal de possibilitar i millorar el pas de vehicles.

A més, amb la renovació de la pavimentació dels camins es contempla el drenatge de les aigües d’escorrentiu que els afecten, per la qual cosa el projecte inclou una nova cuneta al llarg de gairebé tota la longitud dels camins.

Per altra banda, es col·locarà un senyal que reduirà la velocitat màxima dels vehicles a 30 km/h a cada entrada dels camins.

El projecte compta amb un pressupost de 105.298’68€ (IVA inclòs), que amb l’import d’adjudicació ha baixat a 73.566’79€, dels quals 41.074’62€ són subvencionats per la Diputació de Tarragona, dins del programa PAM 2016, i els 32.492’17€ restants corren a càrrec de l’Ajuntament.

Les obres, que van començar a finals del mes de juny, s’estan duent a terme vetllant per una màxima adaptació al terreny i causant el mínim impacte a l’entorn.

L’Ajuntament demana paciència a tots els veïns i es disculpa per les molèsties que es puguin causar, ja que també alguns dies els camins estaran tallats a la circulació.