Portada > Notícies EL PROGRAMA DIGITAL ...

07/07/2107

EL PROGRAMA DIGITAL DE LA FESTA MAJOR 2017 JA ESTÀ DISPONIBLE.

Ja podeu trobar el programa digital de la FESTA MAJOR DE PASSANANT I BELLTALL 2017 a la pàgina web de l’Ajuntament.

Teniu disponibles els dies i les hores en què es realitzaran les activitats. A més, podreu clicar a sobre de les activitats subratllades amb color groc per obtenir tota la informació sobre l’activitat.

Com cada any, comptem amb un ampli ventall d’activitats per a totes les edats per aconseguir que tothom pugui gaudir com cal de la Festa Major.

Enguany tenim algunes novetats per a les nits de Belltall, que de ben segur que us agradaran, però tranquils que també hem mantingut moltes activitats que creen aquesta essència única que té la nostra Festa Major, com els jocs tradicionals o la xocolatada.

Així que ja us podeu reservar els dies 11, 12, 13, 19 i 20 d’agost, que a Passanant i Belltall la farem molt grossa i no hi pot faltar ningú.

A més, us recordem que podeu reservar la samarreta de la Festa Major i aquest any, per no passar fred, també podeu comprar la dessuadora!

Remeneu per la pàgina web tots els secret de la Festa Major 2017!

CLICA I ENTRA-HI!