Portada > Notícies DESPRÉS DE 3647 DIE...

DESPRÉS DE 3647 DIES TREBALLANT A L’AJUNTAMENT, LA M.CARME FARRÉ ES JUBILA

Després de treballar durant 3647 dies al servei de l’Ajuntament, avui es jubila la M. Carme Farré, auxiliar administrativa de la corporació.

Segur que per fer algun tràmit administratiu, quan has fet alguna trucada o per posar-te en contacte amb l’Ajuntament, has parlat amb ella, perquè durant tot aquest temps ha estat de cara al públic, en contacte directe amb tota la gent.

Sempre amb amabilitat, constància i molta atenció per a tothom ha fet de vincle directe entre la gent i l’Ajuntament.

També portava el bar de Passanant, que està en procediment de licitació.

Per tots aquests anys de feina i dedicació volem donar-li les gràcies i desitjar-li molta sort en aquesta nova etapa que començarà.

Aprofitem per dir que l’Ajuntament romandrà tancat aquest proper dijous 13/7/2017.