Portada > Notícies DISSABTE 12 D’AGOS...

13/07/2017

DISSABTE 12 D’AGOST A LES 00:00h, NO ET PERDIS “BELLTALL… FRESCA, GRESCA I BALL!”

La Festa Major de Passanant i Belltall 2017 ofereix una activitat nova en la seva programació de la nit de dissabte 12 d’agost.

Es tracta d’una nit única, plena de música i humor, que es durà a terme al casal municipal, la Sala de Belltall.

Aquesta nit l’hem anomenada: Belltall... fresca, gresca i ball,  quatre paraules que descriuen a la perfecció l’objectiu de la vetllada.

Serà una suma d’humor i de música. Per començar, ens acompanyarà l’humorista Enric Company, que ens oferirà el xou “No dissimuleu”, que de ben segur que ens farà passar una bona estona entretinguda i plena de rialles. També seran amb nosaltres Los yeye, un grup que ens permetrà gaudir d’un nostàlgic recital de les millors cançons dels anys 60, aquelles que sonaven a les festes de l’època (els famosos guateques).

Aquesta serà la fórmula secreta per passar una nit especial de Festa Major. Una nit inoblidable que l’Ajuntament ha afegit al programa de Festa Major 2017 per tal d’innovar i mantenir ben viva la Festa Major!

Així que prepara l’agenda i reserva’t  el dissabte 12 d’agost a les 00:00h, NO ET POTS PERDRE “BELLTALL... FRESCA, GRESCA I BALL!”

BONA FESTA MAJOR A TOTHOM!

+info