Portada > Notícies “PLANETES CÀLIDS...

19/07/2017

“PLANETES CÀLIDS” EL DARRER DISC DE FITO LURI, OMPLIRÀ DE MÚSICA LA PLAÇA SANT JOAN DE BELLTALL

Un any més, la Festa Major de Passanant i Belltall ens oferirà un concert molt especial a la plaça Sant Joan de Belltall.

Diumenge 13 d’agost a les 18:30h, tindrem l’oportunitat de veure en directe Fito Luri, músic i compositor que ens presentarà el seu darrer disc “Planetes Càlids”. Els temes d’aquest nou disc ens parlen, musicalment, de la senzillesa i la calidesa, ens obsequien amb ambients suaus, amb matisos enriquidors, amb musicalitats exquisides… És un disc on la cançó té valor com a tal, en singular, com a petita però sincera obra creativa.

Totes aquestes emocions i sentiments ompliran la plaça Sant Joan quan Fito Luri comenci a tocar i no hi podeu faltar!

Repetim l’èxit dels concerts anteriors, perquè a Belltall ens agrada la música!

T’HI ESPEREM!