Portada > Notícies ÚLTIM DIA DE PRÀCT...

28/07/2017

ÚLTIM DIA DE PRÀCTIQUES A L’AJUNTAMENT DE PASSANANT I BELLTALL

Dilluns 24 de juliol la Mireia Sangenís va acabar les seves pràctiques a l’Ajuntament de Passanant i Belltall, ja que va realitzar les 70 hores requerides.

Durant aquest mes de juliol ha realitzat diverses tasques a l’Ajuntament, que tenien com a objectiu crear un vincle directe entre la població i l’Ajuntament, és a dir, posar la informació municipal a l’abast de tots els veïns, amb feines com administrar la pàgina web, redactar notícies, atendre els veïns que es volien posar en contacte amb l’Ajuntament i d’altres tasques administratives.

El programa d’estada a l’empresa que li oferien des de l’institut li ha permès entrar al món laboral i realitzar tasques de l’àmbit administratiu i periodístic a l’Ajuntament de Passanant i Belltall.

Moltes gràcies Mireia per la teva dedicació.