Portada > Notícies UN NOU FORMAT DE CON...

18/07/2018

UN NOU FORMAT DE CONCERT, TANCARÀ EL PRIMER CAP DE SETMANA DE FESTA MAJOR

Canviem el format però, no l’espai. Amb la idea de continuar essent aquest concert del primer diumenge de la nostra Festa Major, un referent pel nostre municipi i els pobles de la rodalia, la Plaça Sant Joan, es preparà aquest any per rebre els TARRACO SUFERS, en un concert per a seure i per a ballar.

Us presentem un nou grup format per músics molt “antics” ja que provenen de l'antiga Tàrraco Romana. Des d'aleshores fan concerts per tot el món vestits de centurions gràcies a una màquina del temps vella i atrotinada. Ofereixen un repertori format per clàssics del gènere (com Dick Dale o The Shadows). També passen pel sedàs d'aquest estil cançons molt conegudes de la història de la música popular (pop,disco, rock i folk), des de Boney M. a Daft Punk passant per Michael Jackson, C.E.Dharma, Led Zeppelin o The White Stripes. TÀRRACO SURFERS són Joan Reig (Els Pets, Mesclat, Refugi), David Muñoz “Gnaposs” (Els Pets, Shuarma, The Bon Scott Band), Sergi Esteve (Josep Romeu) i Sergi Sabaté.