Portada > Notícies L'AJUNTAMENT MILLORA...

30/12/2010

L'AJUNTAMENT MILLORA EL PUNT TIC DEL CASAL MUNICIPAL DE BELLTALL

El Consell Comarcal de la Conca de Barberà, va posar en servei el programa La Conca Digital, amb la creació d'un Punt TIC a cada municipi.

L’objectiu d’aquest projecte era dotar a tots els municipis de la comarca d’un espai amb 2 ordinadors i connexió sense fils a Internet, per tal d’impulsar el desenvolupament de serveis digitals dirigits a la ciutadania de l’entorn local, així com la creació o potenciació de referents territorials en la difusió i formació de les TIC i d’aquesta manera promoure’n el seu ús i aconseguir la incorporació dels ciutadans a la societat de la informació i reduir la fractura digital.

Així doncs, el passat mes de novembre, es va instal·lar aquest Punt TIC al poble de Passanant.

Conscient l'Ajuntament de la necessitat de dotar també Belltall d'aquest Punt TIC, no programat dins el programa La Conca Digital, i per tal de millorar l'existent creat per l'Ajuntament ja fa més de dos anys, avui s'ha procedit a la instal·lació d'un nou Punt TIC a Belltall, pagat integrament per l'Ajuntament de Passanant i Belltall.

El nou Punt TIC de Belltall, situat al Casal Municipal, consta de dos ordinadors fixes, amb pantalles planes i programari lliure LinKat. A més continua oferint xarxa wi-fi oberta a tots aquells que portin ordinador portàtil.

Una millora més de l'Ajuntament per tenir els nostres pobles dotats dels serveis del segle XXI. Enhorabona a tots i disfruteu-lo.