Portada > Notícies UNA GRAN NOTICIA. EL...

UNA GRAN NOTICIA. EL 2013 ARRIBARÀ L’AIGUA DE RIALB AL NOSTRE MUNICIPI.

En una reunió mantinguda aquesta setmana per l’alcaldessa de Passanant i Belltall, M. Carme Amenós, al Consell Comarcal de la Conca de Barberà, se la va informar que l’any 2013 l’abastament d’aigua de Rialb omplirà els dipòsits d’aigua del nostre municipi.

Aquesta propera setmana, i un cop els serveis jurídics municipals hagin estudiat i valorat tota la documentació que se’ns ha fet arribar, l’alcaldessa signarà la resolució d’adhesió al conveni econòmic administratiu de funcionament del consorci, el qual serà ratificat pel Ple de la Corporació en la propera sessió plenària que es realitzi.

Amb la signatura d’aquesta resolució, Passanant i Belltall, serà membre de ple dret d’aquest consorci i tindrà garantit el subministrament d’aigua.

És doncs, la millor notícia que podia tenir el nostre municipi, que d’aquesta manera es garanteix el subministrament d’aigua de boca i garanteix el futur dels nostres pobles.

A la imatge superior, l’alcaldessa, M. Carme Amenós, i el tinent d’alcalde, Joan Fabregat, a la visita que fa poc dies van fer als nous dipòsits que rebran l’aigua de Rialb l’any 2013.

A la imatge inferior, els nous dipòsits construïts per a rebre l’aigua de Rialb.