Portada > Notícies L’ALCALDESSA ES RE...

L’ALCALDESSA ES REUNEIX AMB JOSEP JOAN DE CAL GRAN I EL TON MARIA DE CAL ROIG, PER PREPARAR UN TREBALL DE LES CABANES DE VOLTA DEL MUNICIPI.

A finals del mes passat, i a la seu de l’ajuntament, es va convocar una reunió per tal de parlar d’un projecte futur que l’ajuntament de Passanant i Belltall, vol començar a concretar. La idea és la protecció del nostre patrimoni històric i en aquest cas concret les cabanes de volta de tot el terme municipal.

L’alcaldessa, acompanyada pel regidor Joaquim Torres, va voler explicar de primera mà, tant el Ton Maria de Cal Roig, com el Josep Joan de Cal Gran, persones que durant molts anys han anat recollint informació de les cabanes que tenim el terme municipal, del projecte que té pensat l’equip de govern i va demanar-los la seva col·laboració.

Ara ja hi ha concretats els treballs que s’aniran realitzant i qui els realitzarà, amb un treball tranquil però continuat, que doni, com a resultat, la coneixença i protecció del patrimoni que tenim a Passanant i Belltall.