Portada > Notícies CARME MARTÍ PRESENT...

03-07-2013

CARME MARTÍ PRESENTARÀ A BELLTALL EL SEU LLIBRE, “Un cel de Plom”

Diu en Jordi Llavina:

"Hi ha vides úniques, d'una gran transcendència humana, que demanen un gran llibre. Com aquesta de la Neus Català. Com aquest de la Carme Martí".

Per primera vegada, l’extraordinària vida de Neus Català, explicada per ella mateixa i reviscuda a través d’una ambiciosa novel·la de memòries magistralment construïda per Carme Martí.

La infància a pagès a Els Guiamets, un petit poble del Priorat. La joventut interrompuda per la Guerra Civil i la ràpida presa de consciència social. Barcelona, Premià de Mar i, finalment, la retirada a peu per la frontera fins arribar al sud de França. La resistència, els maquis i el primer gran amor. Passió i rebel·lió, fins al dia que els SS truquen a la porta. Presó. Un llarg viatge de tren fins Ravensbruck, Hollschein ... i el començament de l’infern.

Dins el programa cultural de l’Ajuntament de Passanant i Belltall, el proper diumenge dia 21 de juliol, a les 13.00 hores, i a la sala biblioteca del casal municipal de Belltall, tindrem la Carme Martí, que ens presentarà el seu llibre “Un cel de plom”.