Portada > Notícies FETS ELS PRIMERS TRE...

08/03/2016

FETS ELS PRIMERS TREBALLS DE REBAIXA D’ALÇADA DELS ARBRES DEL PASSEIG DE L’OM

Tal i com ja varem informar el passat mes de desembre, i desprès de la reunió i visita mantinguda amb tècnics de protecció civil, la brigada municipal d’obres i serveis ha dut a terme els treballs de rebaixa d’alçada dels arbres del passeig de l’Om, per tal d’evitar possibles perills de ruptura i caiguda de branques, amb el conseqüent dany que podria provocar a les persones.

Així doncs, els treballs s’han realitzat a la zona del passeig de l’Om, fent una rebaixa substancial d’uns tres metres en la seva alçada. L’actuació continuarà al darrer trimestre d’aquest any al voral de la carretera que enllaça amb el camí vell de Forès, complint les recomanacions que ens van fer arribar els tècnics de protecció civil a l’ajuntament.