Portada > Notícies EL PROPER DIMARTS, 2...

18/03/2016

EL PROPER DIMARTS, 29 DE MARÇ, S’INICIEN LES OBRES DE “RENOVACIÓ DE LA XARXA DE DISTRIBUCIÓ D’AIGUA POTABLE, A PASSANANT”

El passat dimecres, 16 de març, va tenir lloc l’acta de replantejament de l’obra “Renovació de la xarxa de distribució d’aigua potable, a Passanant”. A l’acte i inspecció ocular, van assistir la empresa adjudicatària de les obres, els tècnics directors i el personal municipal, encapçalats per l’alcaldessa. Amb aquest visita és va seguir tot el traçat de la nova instal·lació, per preveure i evitar possibles incidències, i valorar la idoneïtat de la proposta tècnica realitzada.

Aquesta obra té com a objectiu la substitució total de la xarxa de distribució d’aigua del nucli de Passanant, substituint una instal·lació de l’any 1963 feta amb fibrociment i molt deteriorada, per una nova instal·lació amb tubs de polietilè, amb xarxa mallada i per sectors, tal i com marca la normativa sanitària actual i, amb la dotació d’un augment de les escomeses d’un diàmetre de 15mm a un diàmetre de 25mm amb la pertinent caixa comptador a l’exterior dels edificis.

Amb aquesta obra, el municipi de Passanant i Belltall, tindrà tota la infraestructura hidràulica, en baixa, homologada a les normatives actuals i, un servei preparat per les necessitats futures a trenta-cinc anys, termini d’amortització de la instal·lació.

Les obres s’iniciaran el proper dimarts dia 29 de març de 2016, i tindran un període de durada de quatre mesos. Entre l’obra projectada i les millores ofertes, l’empresa adjudicatària executarà un import total de 341.996,47.-€. Aquesta obra és d’alta complexitat, perquè els treballs comporten l’obertura de tots els carrers del poble de Passanant i possibles talls del subministrem, que de ben segur provocaran problemes i inconvenients  als veïns, per la qual cosa els hi demanem tinguin paciència durant un temps, per la necessitat d’aconseguir unes millores necessàries pel futur i, prevegin reserves d’aigua per afectacions que puguin existir en el servei.

Com sempre, anirem informant-vos de l’evolució de les mateixes i, us demanem la màxima col·laboració i compliment de les ordres que s’aniran efectuant, com potser el tall de circulació i aparcament en diversos carrers del poble, i la precaució alhora de moure’s per les zones d’obres.