Portada > Notícies UN BON DIA A LA GARR...

19/05/2016

UN BON DIA A LA GARROTXA

Dins el programa cultural, lúdic i social de l’Ajuntament de Passanant i Belltall, i amb les places exhaurides des de feia força dies, tot feia preveure que aquesta sortida seria un èxit.

Amb sortida puntual de Passanant i de Belltall ens hem dirigit cap a la Garrotxa. Passejats amb un trenet, el participants hem gaudit de les poblacions, i els seus indrets més característics de la seva història, cultura i turisme, de Sant Joan les Fonts i Olot, la capital de la comarca. L’excursió també ens ha descobert les colades de basalt de la pedrera del Boscarró i del volcà Montsacopa, i es que la Garrotxa és terra de volcans.

Càmera amb mà tothom ha fet un munt de fotografies, donat que els indrets visitats be s’ho valen. Trepitjant greda i, contents i satisfets, els participants ja demanen una propera sortida.

Més fotografies al facebook

de l’Ajuntament de Passanant i Belltall