Portada > Notícies EN LLUÍS FOIX, OMPL...

19/07/2016

EN LLUÍS FOIX, OMPLE LA BIBLIOTECA DE BELLTALL

Dissabte dia 16 de Juliol, dintre de les activitats organitzades per l’ajuntament, i amb La Biblioteca de Belltall plena, en Lluís Foix, periodista català, ens va presentar el seu últim llibre “AQUELLA PORTA GIRATÒRIA”,

El llibre és un recorregut pels records i les seves vivències a La Vanguardia, i va ser sobre això que ens va parlar.

Durant un hora llarga, ens va parlar de com era el periodisme quan ell va començar, i de lo diferent que és avui en dia, amb les xarxes socials, les notícies es coneixen en el mateix moment, tant en el lloc on estan passant com a l’altra punta del món.

En acabar la conferència , en Lluís va signar llibres a tothom qui ho va voler, alguns els portaven de casa, altres els van comprar.

Vam quedar molt satisfets i agraïts de l’estona que ens va fer passar.