Portada > Notícies NI UN, NI DOS... TRE...

29/07/2017

NI UN, NI DOS... TRES DISCS SÓN ELS QUE ES PRESENTARAN A LA FESTA MAJOR DE PASSANANT I BELLTALL

Tot apunt per celebrar la festivitat de Tots Sants. La brigada municipal d’obres i serveis de l’ajuntament de Passanant i Belltall, han deixa’t els cementiris municipals de Passanant i de Belltall a punt per rebre els centenars de visitants que aquesta diada faran ofrenes als seus difunts.

La neteja i jardineria donen a aquest espais un caire ben cuidat, net, endreçat, amb una imatge molt bonica apta pel record i repòs dels nostres avantpassats.

Informem que els Cementiris Municipals restaran oberts al públic, els propers dies 29, 30 i 31 d’octubre i 1 de novembre, de les 9.00h del matí, fins a les 18.00h de la tarda.